Det siger kunderne...

Morten Høgh ChristensenMarketingansvarligAgrotek A/S
Morten Høgh Christensen

Annoncer giver ordrer i butikkenVi har gennem flere år annonceret i Fritidsmarkedet og kan tydeligt mærke, når en ny avis kommer på gaden. Fritidsmarkedet rammer vores målgruppe; folk på landet perfekt og gør, at vi får opringninger fra hele Danmark. Fritidsmarkedet var det første sted vi annoncerede vores web-shop, inden vi gik i andre medier. Derfor ved vi med sikkerhed, at annoncerne her havde en effekt, og gav ordrer i butikken.

Jannie BruunMarketingansvarligFuture Rundbuehaller ApS
Jannie Bruun

Annoncering i Fritidsmarkedet giver travlhed på kontoret

Vores produkter er meget anvendt inden for såvel landbrug som hobbylandbrug. Ved annoncering i Fritidsmarkedet når vi ud til professionelle landmænd, som efterspørger et staldbyggeri og til hobby landmanden, som mangler en hytte til hans heste.

Vi kan mærke en øget efterspørgsel i ugerne efter vores annonceing i fritidmarkedet, hvilket giver travlhed på kontoret.

Morten HaungaardIndehaverFreeEnergy
Morten Haungaard

Servicen er vigtigFreeEnergy sælger kvalitets solcelleanlæg og da Fritidsmarkedet rammer en stor del af vores målgruppe, kan vi ikke finde et bedre sted at annoncere. For os er det vigtigt at yde vores kunder en god service, på samme måde som hos Fritidsmarkedet. Der er servicen altid i top og de er altid klar til at hjælpe, uanset hvad problemet måtte være. Vi er rigtig glade for at have Fritidsmarkedet som samarbejdspartner.

Per DahlSalgs & Marketings CoordinatorHusquarna GroupX
Per Dahl

Hvorfor annoncerer vi med vores Jonsered brand i Fritidsmarkedet?Først og fremmest bruger vi Fritidsmarkedet som et medie, fordi det rammer vores målgruppe med dette brand rigtig godt. Deres serviceniveau er rigtig højt, hvilket gør, at tingene bare fungerer! Dette er perfekt for os, for så kan vi bruge mere tid på at hjælpe vores kunder. Desuden hører vi fra vores forhandlere, at der kommer kunder i deres butik pga. af vores annoncer i Fritidsmarkedet. Dette bekræfter os jo kun i, at vi har taget et rigtigt valg.

Torsten Bonde PetersenSales ManagerEnergyTech Consult A/S
Torsten Bonde Petersen

Overvældende responsUltimo 2011 havde vi en artikel i jeres glimrende blad omhandlende vores husstandsmølle og solcelleanlæg. Her oplevede vi en overvældende respons i relation til denne artikel. Artiklen var rigtigt godt skrevet, og med det feedback vi har fået er vi blevet overbeviste om, at vi fremtidigt skal annoncere i Fritidsmarkedet, da vi hermed rammer en væsentlig del af vores målgruppe.

På baggrund af artiklen har vi modtaget over 30 henvendelser, hvilket er noget tænkevækkende set i forhold til en halvsides annonce som vi ad to omgange havde i et JP klima tillæg, hvilket gav under 10 henvendelser.

Preben ChristensenIndehaverPC Maskiner
Preben Christensen

Effektiv annonceringVi er meget tilfredse med at annoncere i bladet. Vi kan se og høre hos vores kunder, at bladet bliver flittigt læst, og det ligger længe ude hos folk og bliver således læst flere gange. Fritidsmarkedet rammer vores kundegruppe perfekt, idet indholdet er relevant for alle lige fra hobbymanden til den store professionelle landmand. Vi får altid en god betjening fra bladets ansatte. Her er der ingen smarte og useriøse sælgere! Sidst, men ikke mindst, kan vi tydeligt mærke, når avisen udkommer. For så ringer telefonen!

Janni NielsenKontor & marketingsansvarligSydjysk Stoker
Janni Nielsen

Effektiv annonceringVi har i flere år booket 1 til 2 annoncer hos Fritidsmarkedet pr. gang afhængig af årstiden. Vi sælger træpiller og fyringsanlæg og vores målgruppe er primært huse og ejendomme udenfor kollektivt varmeforsynede områder.

Derfor er Fritidsmarkedet et godt sted for os at annoncere.

Vi kan konstatere, at vores hjemmeside er godt besøgt efterfølgende ved hver bladudgivelse.

Mathilde IngvardsenMarketingschefGrene A/S
Mathilde Ingvardsen

En bredere målgruppeGrene har en ambition om at tilbyde en bred produktportefølje, til en familie, der er bosat på landet– hvad enten de er professionelle, eller driver et mere hobbybetonet landbrug, eller har interesse for have, park og skov.
Vi oplever, at vi gennem annoncering i Fritidsmarkedet rammer netop denne målgruppe, og får en mulighed for at vise vores dybde og bredde. Vores forhandlere beretter om kunder, der kommer ind i butikken med annoncen i hånden – så annonceringen virker både for os, og for vores landsdækkende net af forhandlere.

Robert A. MunneckeMarketingmanager / marketingansvarligSTIHL
Robert A. Munnecke

Hvorfor jeg valgte Fritidsmarkedet som medie?Der er tre grunde til, at jeg har valgt Fritidsmarkedet:
1. Som marketingperson: Fordi det er her, jeg får kontakt til en bred og aktiv læserskare, samt får skabt en positiv dobbeltdækning i forhold til andre medier.
2. Som økonom: Fordi jeg her får en masse værdi for pengene.
3. Som et travlt menneske: Fordi Fritidsmarkedets medarbejdere har et serviceniveau, der imponerer, og som aldrig svigter.

Derfor valgte jeg dem som samarbejdspartnere. Og det har vi ikke fortrudt.