Der er optimisme op til den syvende udgave af landbrugsfagmessen NutriFair i Fredericia, som finder sted den 17.-18. januar.

Det tegner lovende for NutriFair - fagmessen for husdyrproducenter - når dørene i Messe C Fredericia i januar åbnes til den syvende udgave.

Messecentrets store Hal A på 16.000 kvadratmeter er således udsolgt med tæt på 200 udstillere, og Messe C har besluttet at inddrage endnu en hal i udstillingsområdet.

- Et af elementerne i Hal D bliver vores Agro Energy sektion, hvor vi sætter spot på energiproduktion, energiforbrug og -optimering. Sammen med de mange udstillere, der kommer på listen i de kommende fire måneder, der er til NutriFair 2018, bliver arealet et stort ekstra aktiv for de besøgende, siger Morten Ihlow, salgschef i Messe C, Fredericia.

Vigtig messe

Blandt de udstillere, som for længst har sikret sig plads på fagmessen, er Alltech Denmark og herunder Keenan, som sammen byder velkommen på standen, efter at Alltech købte Keenan i 2016.

Afspil igen

Læs mere

Luk annonce

- Vi er et godt miks, kan man sige, siger Alltech Denmarks adm. direktør, Per Laustsen.

På standen har firmaet fokus på de avancerede mikservogne og InTouch rådgivning fra Keenan, mens Alltech blandt andet har et stort fokus på mykotoksiner, og hvordan man bedst håndterer potentielle risici, der kan opstå i marken eller under lagring, og som kan have store konsekvenser for både besætning og bundlinje.

- Det er et emne, der fylder en del i landbruget, og hvor vi rådgiver om, hvordan man bedst håndterer den enkelte situation - og det vil afspejle sig på messen. Vi glæder os meget til NutriFair, som er en vigtig messe, og et godt forum at være på for os. Vi ser frem til at møde både kendte og nye ansigter, og til at få gode fagsnakke med landmænd, konsulenter og dyrlæger, siger Per Laustsen.

Gode forventninger

Også koncernen Vilomix har gode forventninger til NutriFair.

- Vi glæder os til at deltage og møde vores kunder i nogle anderledes rammer, end dem vi er vant til. Vi står jo sammen med Vilovet og Hatting og håber på den måde, at vores kunder kan se, at Vilomix kan løse mange andre opgaver for dem. Derudover handler det jo også for kunderne om at netværke med hinanden - og det vil vi gerne være med til at skabe nogle gode rammer for, siger marketingchef Anne Sørensen.