Websitet anvender cookies og lokal lagring bl.a. for at huske dine indstillinger og til statistik.
Ved at bruge sitet accepterer du dette.   Læs mere

OK

Sidste chance for at vinde akku-kædesav

Af Fritidsmarkedet -

  • 102715_1.jpg
  • 102715_2.jpg

Del artiklen:

Gå ud i "Naturen lige nu" og deltag i konkurrencen om en lydsvag, batteridrevet kædesav fra Stihl.

Så er det ved at være sidste chance, hvis du gerne vil være med i konkurrencen om at vinde en lækker akku-kædesav fra Stihl.

Det eneste det kræver for at deltage, er, at du holder af at opholde dig i naturen, og samtidigt er ferm med en mobil eller et traditionelt kamera. Så har du en god chance for at vinde en super batteridrevet kædesav.

Fritidsmarkedets fotokonkurrence har temaet "Naturen lige nu", og præmien er en batteridrevet kædesav MSA 140 C-BQ fra Stihl.

Der er tale om en let og lydsvag batteridreven kædesav til pleje af havens grønne områder samt lejlighedsvis brændesavning. Kædesaven er veludstyret med blandt andet softgreb, hurtig og nem værktøjsfri kædespænding og kædebremse. Den leverer kraftig skæreydelse med 1/4"-PM3 savkæde og vejer blot 2,6 kilo. Kædesaven leveres inklusive AK 30 batteri samt AK 101 oplader.

Batteriet kan benyttes til øvrige maskiner i Compact-serien.

Husk at stemme

Kædesaven er sponseret af Stihl og har en vejledende udsalgspris på 2.895,- kroner inklusiv moms.

For at deltage i konkurrencen skal du indsende op til tre billeder med en maksimal billedstørrelse på 5 MB på www.fritidsmarkedet.dk.

Det er læserne, der bestemmer, hvem der vinder, så husk både at stemme på fritidsmarkedet.dk og del dit billede på Facebook.

Konkurrencen løber indtil den 21. januar 2019.

Læsernes egne billeder

Stem, bestem og del. Send dit bedste billede til os og vær med i konkurrencen om:
Konkurrence billede

 

Se flere

Læs Fritidsmarkedet på

Læs maskinbladet på desktop

Desktop

Læs maskinbladet på tablet og smartphone

Tablet & smartphone

Læs maskinbladet på nyhedsbrev

Nyhedsbrev

Læs maskinbladet på print og iPaper

Print og iPaper

reklame